Tilaisuudet

Tapahtumakalenteri

Seurakuntamme tilaisuudet löydät alla olevasta kalenterista. Klikkaamalla tilaisuuden nimeä näet tilaisuuden lisätietoja.

Tervetuloa tilaisuuksiimme osoitteessa:  Iso Roobertinkatu 24, 00120 Helsinki

Verkkolinkit tilaisuuksiin

HUOM! Muistathan antaa Google Meet -palvelulle luvan käyttää laitteesi mikkiä ja videokameraa liittyessäsi ensimmäistä kertaa verkkolinkin kautta kokoukseen. Muuten palvelu ei toimi sinun laitteellasi.

Sunnuntain Jumalanpalvelus

Voit osallistua sunnuntain Jumalanpalvelukseen myös etänä alla olevan linkin kautta. Linkki vie sinut Youtube -kanavallemme.

Tiistai-illan rukouskokous

Voit osallistua tiistai-illan rukouskokoukseen myös etänä alla olevan linkin kautta. Huomioithan, että Palvonnan illat ovat vain paikan päällä eikä niihin siksi pysty osallistumaan etänä.

Keskiviikon päiväpiiri

Voit osallistua keskiviikon päiväpiirin tilaisuuteen myös etänä alla olevan linkin kautta.

Uutiset ja tiedotteet

Uutiset ja tiedotteet tulevista tapahtumista

Tiedotteet -sivuilta löydät nyt kätevästi kaikki tulevat oman seurakuntamme tilaisuudet ja tapahtumat lisätietojen kanssa.